Paylaşım Nedir -ki?

27 05 2008
  • Merhabalar bu yazıda  çok karışlaştığım ve bazen  çileden  çıkartacak kadar sinir  bozucu hale gelebilen Forumlardaki yazan tabiriyle Paylaşım…
  • İlk öncelikle Paylaşım nedir onu  bir açıklayalım;Paylaşım elimizdeki olan  bilgiler,resimler ,makaleler,yazılar,figürler vs…Böle dökümanları yada buna benzer şeyleri diğer insanlarla kullanıcılara bildir mek ve onlarınla bilgili ve ya bizde olan  bilgilerin ondada olmasını sağlamak ona yardımcı olmak.
                                                   
  • Sizinde çoğunlukla bilmediğiniz şeyleri araştırdığınız bilgileri bulabilceğiniz sanal ortamda araştırma yaparken dikkatinizi çeken  bir şey  vardır  elbet.Paylaşımcı  sitelerin aslında paylaşımla yakından  uzaktan  alaksı olmamasıdır.Bunları  genelde hemen  hemen  her forum sitesinde ve ya başka sitelerde  görmek  çok mümkün .Örnk verelim hemen;Bu gün  bir tandıığım bnden  rica etti ve bana   internetten  bir ses efekti bulurmusun  diye  söledi bende tamam ben  bulabilirim ama sen  araştırmadın mı  dedim oda – yok ya  bir çok site var ama  sonuç yok dedi =) bende peki diyerek hemen Google.com dan  bakarım dedim ve  siteyi açtım=) Arayacağım kelimeyi yazdım ve karşıma gelen ilk  forum sitesine tıkladım ve şöle diyordu”İçeriği görebilmek için üye olmalısınız”! Nedir bu hani paylaşımdı neden  üye ? diyerek  başka  bi sitede şansımı denedim oda ne? aynı kelime ondada yazıyor…
  •   Sonra  bi  site daha  sonra  bi site daha  diye diye 3. 4. sayfalara geçtim  Google’de ve halen  bulamamıştım nedir bu  bu kadar paylaşımcı arkadaşlara ne oldu hani paylaşım nerde? Herneyse  başka  bi  yol kalmadı ve üye olduk Bu sefer ne ile karşılaştık peki sonuçlamı tabiykide hayır ! Bu sefer ki sorun ise Paylaşımcı  arkadaşların  dikkat  etmediği bir şey Ses efekti indir dediği yerde Lütfen  reklamlardan  birine  tıklayın ve öle link aktif olacaktır demesi iice çileden  çıktım ve reklama basmadan  başka bir siteye  yöneldim .
  • Ve şansımı onlarda denemek istedim bir site buldum ve bundada üye olup açılmış bir konuya bir mesaj yazıp içeriğin aktif olmasını sağlamak .Bunlar paylaşım için mi uğraşıo yoksa;Paylaşmamak için mi uğraşıyolar diye düşünüyosunuz mecburen.
  • Birde şöle bir durum var çoğu Paylaşım forum sitelerinde  COPY / PASTE durumu var .Çok sık rasladığım şeylerden biri daha.Her sitede bir yazı ve bir çok site sonuçu olmayan  insanları  uğraştıran  ve amacı Paylaşım değilde zorluk olan  siteler.Burda anladım türkçe sitelerden  bir sonunç bulamayacaığımı ve aradığım şeyi ingilizce yazıp yabancı  sitelere bakmayı ve ordada pek birşey değişmiyor aradığım sonucu Paylaşımcı olmayan ve gayet alt yapızız bi stede buldum.
  •  Düşünün aradığım şey  popüler herkez tarafından  bilinen ve e sitede yazan  şey ama  onlarca site içinde sadece bir sitede adam akıllı bir sonunç var.Önemli olan paylaşımcı diyebiliyorsan kendine PAYLAŞ yok bunu tıkla yok  üye olun vsvs bu işleri bırakılmalı ve böle sitelere pek önem verilmemeli diye düşünüyorum..Ve böle siteleri gerçek Paylaşıma yönelmelerini istiyorum…
İşlemler

Information

One response

6 04 2009
merve nur

bence süper olmus zaten perfonmas olmazsa kim takar paylaşımı

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

