“Google” sitem’e ne yaptın ?

10 06 2008

Arkadaşlar bundan bir kaç hafta öncesine kadar herşey gayet düzgün ve oldukça iyidi.Siteme giren kullanıcı sayısı en az 14 olyo idi ve sitemin az konusuna rağmen dikkat çektiğini fark etmiştim.Bi aralar Google’de açtığım  bi konu 240.000 konu içinden ilk sayfada ve ilk 3 de idi .Peki ama ne  olduda yaptığım bu kadar çalışma bi anda dibe çöktü ?.Açıkçası kıllandım sitem  mükembel bi hızda dibe  çöktü daha yeni başlamış ken.Ama gerçekten  büyük  bi hayal kırıklığına uğradım siteyi ileriye dönük olrak düşünüyodum.Yani  WordPress’ten ücresiz olarak aldığım blog ‘umu ilerde domain açıp kendime ait olarak yeni konular  açıp blog umu zenginleştircektim.Aklımdaki bilgisayar ve internet gibi konuları ve tüm bildiklerimi aktarıcak ken çok  güzel  bir süprizle karşılaştım!

   Şimdi Google ye soruyorum ARA butoonuna basıp sitemi arar iken anasayfam ve tüm konularım çıkyo iken  şimdi sitem nerde? Görüldüğü gibi sitede spam bile yoktur herşey gayet normaldir.Düzenli olarakta giderkene googlenin bu olaya cevap vermesini istiyorum=) zor ama …

  İnternettte araştırmalarımdanda bi sonuç elde edemedim ve bu yüzden eski haline dönene kadar siteye hiç bi konu eklemeyi düşünmüyorum…

 


İşlemler

Information

2 responses

14 06 2008
hakan

aynı sey benim de basıma geldi http://www.html-kodbankasi.tr.gg sitem için. yaptıgım kontrolde sitem sandboxtaydı. ama nedendir bilinmez

14 06 2008
dumrock

Google yeni açılan vs gibi sitelere filtre filan uygulaması mı ne yapıyormuş bndekide öle durumda.. Ama benimde anlamadığım herşey yolundayken neden böle bi girişimde bulundu yani site normal herhangi spam fln içermiyor… Ama bakalım ilerde düzeltirse buna konu açıp bildireceğim=)

Bir Cevap Yazın

