Teknoloji Dükkanı (Dikkat!)

4 10 2008

 Sizlerle lise yıllarımda yaşadığım bir utanç anını  anlatıp Marka yı taktirinize bırakmak istiyorum.Hadi bakalım gerçek müşteri anlayışı  müşteri memnuniyetini sağlayan bir tenoLoji dükkanını  gözler önünde  yaptığı  bu  terbiyesizlik ve hukuka yansıtmadığım  bir garip  bir olayı  anlatıp aslında  bu  firmanın ne kadar müşteri sevdiğini  sizlerle paylaşıp gerçeği taktirinize bırakmak istiyorum lütfen dikatle okuyunuz.!

 Bizler 3 arkadaş olup teknolojiye merakımız anılarımız bilgilerimiz  gelişmiş olup lise son  yıllarındada olsak aklımız bir çok şeye eriyor ve  hepimiz birer yetişkiniz.Olaya başlamadan bunları  size söyleyip  tüm  gerçekliği ortaya koymak  amacındayım.Şu ana kadar Doğu bank olsun Bimeks olsuntüm teknolojiyle ilgili yerleri gezmişizdir.Ve yeni çıkan cihazları araştırma merakımız hep olmuştur.

 Günlerden bir gün okulumuzun en  yakında bulunan  bir alışveriş merkezine gittik.Ordan yiyeceğimizi içeçeğimizi aldık ve  bir  güzel yedik.Herneyse uzun zamandan  beri  fırsat bulup inceleyemediğimiz yeni çıkan teknolojileri görmek  bağbında  bir Teknoloji Dükkanına girdik.Her zaman alışık olduğumuz o  davranışları  yaptık ve bir ürün üzerinde inceleme yaptık.Buraya kadar herşey  normal.Dükkana adım atalı daha 3-4 dakika olmasına rağmen herşey  yolundayken  Teknoloji Dükkan ‘ının bir kapısından 2 görevli gelip içeride okadar insan var iken  biz 3 kişiyi size göre bişey  yok burdan hadi çıkın demesiyle neye uğradığımızı şaşırdık.?

  Biz ne yaptık diye birbirimizi  sorguladık sesimiz fazla değildi ortamı  rahatsız etmeden bişeylere bakıyorduk.Bunun için  görevlilere ne oldu  dediğimizde hiç  bir cevap alamadık.İçeride herkez bizim  gibi inceleme yaparken biz dışarı  atılmıştık

Açıkçası bu  yüzyılda böle büyük bir Teknoloji Dükkanından atılmak ne akla mantıklı  geliyor nede  suçsuz  bir şekilde  dışarda olmaktan.Bunun  üzerine  sinir küpene dönerek olay maalini terk  ettik.

 Ben eve gelip O, Teknoloji Dükkanın internet sitesinden  şikayetler  bölümüne olayı  anlatıp  yer veya isim vermeden  uyarıda bulundum tekrar böle bişey  olmadığı için  bunu  büyütmedim.

Şimdi merak edip hangi  Teknoloji Dükkan-ı ulen  bu  derseniz tahminlerinizin en başındaki isim  derim .Ben isim vermiyorum yalnız.Dikkat edin  sizinde başınıza böle bi olay  gelirse mutlaka hakkınızı  arayın.


İşlemler

Information

One response

7 04 2010
Art

Merhaba

Aslında bende tanık olduklarım var olsada ne siz ilk ne de ben.

Güzel şeyler söyler ve yaparsak çiçekler açar her yer de…….

sevgilerle kalın

Art

Bir Cevap Yazın

